Мало школско истраживање на иницијативу чланова Ученичког парламента – резултати
Наши ученици седмог и осмог разреда, чланови Ученичког парламента, су у септембру месецу били изузетно вредни.
Њих је занимало, шта њихови вршњаци (ученици од петог до осмог разреда) мисле, који облик наставе им се више свиђа, више одговара: редовна настава у школи, онлајн настава или им је можда свеједно.
Сачинили су кратку анкету која је била анонимна.
Резултати показују следеће:
Већина наших ученика (74%) од петог до осмог разреда сматра да је редовна настава боља за савлађивање наставног градива.
Веома мало ученика (8%) има став да је онлајн настава прихватљивија, док 18% ученика сматра да су и један и други начин организовања наставе подједнако прихватљиви.
Резултати јасно показују да ученици воле да буду у школи, да воле да уче у школи, што је веома позитиван резултат.